ROWENTA X-Plorer S130 AI 4v1 Laser & Camera 8cm

X-Plorer S130 AI 4v1 Laser & Camera 8cm
Najtenší laserový robotický vysávač na trhu s výškou iba 8 cm*
Objavte radosť a ľahkosť upratovania na mieru – všetko v extratenkom dizajne, ktorý sa postará o každý centimeter vašej domácnosti. Inteligentný robotický vysávač Rowenta X-PLORER Serie 130 AI 4v1 je iba 8 cm vysoký a umožňuje automatické upratovanie bez námahy, všade, kde ho potrebujete. Kombinácia najnovšej technológie značky Rowenta a vysokovýkonného filtra HEPA, turbo kief na chlpy vyrobených z dvoch materiálov a umývania podlahy vám poskytne príležitosť udržiavať vašu domácnosť čistú a bez nečistôt od zvierat a chráni vašu rodinu pred alergénmi. Špičková laserová navigácia s integrovanou kamerou zaručuje systematické upratovanie, zatiaľ čo nepretržité mapovanie a služby s umelou inteligenciou poskytujú personalizované upratovanie presne podľa vašich potrieb.

Referenčné číslo : RR9065WH

*V porovnaní s 15 najpredávanejšími laserovými robotickými vysávačmi v Európe (23 krajín), údaje z nezávislého panela z roku 2021, hodnota a objem predaja

*V porovnaní s 15 najpredávanejšími laserovými robotickými vysávačmi v Európe (23 krajín), údaje z nezávislého panela z roku 2021, hodnota a objem predaja

Výhodyproduktu

Poupratuje aj pod veľmi nízkym nábytkom, pretože je najnižší zo všetkých*

Robotický vysávač Rowenta X-PLORER S130 AI je vďaka najnovším technológiám firmy Rowenta nielen najšikovnejším, ale je aj najtenším robotickým vysávačom s laserovou navigáciou. Ponúka pokročilé mapovanie priestoru s umelou inteligenciou a poupratuje neobmedzene veľkú plochu. Tento automatický vysávač, ktorý sa vďaka svojej výške iba 8 cm dostane kamkoľvek, umožňuje moderné čistenie bez námahy: Laserová navigácia v kombinácii s infračervenou kamerou, nepretržité mapovanie priestoru, umelá inteligencia, ktorá sa učí samostatne, filtrácia HEPA a oveľa viac.

Technické parametre / porovnanie

Účinnosť čistenia
Technológia Otočná centrálna kefa  
Typ kefy Electro-brush  
Bočná kefa 2  
Motorizácia Bezkefový motor  
Výkonové stupne 4  
Your habits Automatic and effortless cleaning  
Vacuum cleaning efficiency 2000 Pa < Great <4000 Pa  
Umývanie podláh Standard  
Navigácia
Riadenie upratovania viacerých miestností    
Monitoring prekážok Good (Low obstacle detection >8cm)  
Virtuálny múr Áno: cez aplikáciu  
Typ navigácie Best-in-class (laser or laser+camera)  
Virtuálna mapa domácnosti Room management and cleaning report  
Ability to go under low furniture Best in class  
Pripojiteľnosť
Časovač    
Wi-fi pripojenie    
Načasovanie upratovania
Upratovanie po izbách Yes (customized cleaning)  
Typ batérie Lithium ion  
Prevádzková doba 120 min.  
Prevádzková doba
Prevádzková doba (min.poloha) 120 min.  
Spôsob nabíjania Dokovací systém  
Samonabíjanie    
Funkcia Dobiť a ísť    
Vybavenie
Filtrácia Štandardný filter  
Iné Obsahuje 2 bežné mopy  
Dizajn
Farba Čierna  

Dokumentácia

Časté otázky

Aplikácia pre roboty je určená výhradne pre smartfóny.
Pokiaľ sa vaša sieť nezobrazuje v zozname dostupných sietí, presuňte zariadenie bližšie k smerovaču.
Ak sa sieť stále nezobrazuje, nemusí byť so zariadením kompatibilná. Podporované nie sú najmä 5 GHz siete. Pozrite si zoznam kompatibilných zariadení.
Môžete prejsť do nastavenia svojho smartfónu a skontrolovať, či je váš smartfón pripojený k domácemu Wi-Fi. Vaša domáca Wi-Fi musí mať pripojenie na internet.
Pri niektorých telefónov Xiaomi môže pri pripájaní dochádzať k problémom. Môže sa zobraziť neobvykle veľký počet automaticky otváraných okien.
Týka sa to telefónov so systémom MIUI (ide napríklad o modely Redmi a Pocophone).

V tomto prípade vyskúšajte vykonať tieto kroky:
Nastavenia > Aplikácie > Spravovať aplikácie > Roboty Rowenta > Ďalšie oprávnenia. Na tejto stránke prijmite oprávnenia na zmenu pripojenia k Wi‑Fi.
Nastavenia > Wi‑Fi > Ďalšie nastavenia > Asistent Wi‑Fi. Na tejto stránke deaktivujte dostupné možnosti.
Ak aj po niekoľkých neúspešných pokusoch dôjde k chybe, postupujte takto:
Stlačte a podržte tlačidlá „Domov“ a „Štart/Pauza“ na zariadení na 5 sekúnd a uistite sa, že kontrolka Wi-Fi rýchlo bliká.
Ak sa to nestane, vypnite a znova zapnite zariadenie pomocou prepínača pod zbernou nádobou.


Ak chyba pretrváva, môže ju spôsobovať nesprávne používanie telefónu:

Telefón so systémom Android:
Počas pripájania sa aplikácia automaticky pripojí k robotovi. Dôležité je, aby ste zostali k tejto novej sieti pripojení.
V závislosti od konkrétneho telefónu sa počas pripájania môžu zobraziť rôzne kontextové okná:
• Ak vám kontextové okno ponúkne zmenu siete, pretože tá súčasná nemá prístup k internetu, odmietnite.
• Ak sa zobrazí otázka, či chcete zostať pripojení k sieti bez internetu, prijmite to.
• Ak sa zobrazí správa, že sieť nemá prístup k internetu, bez ponuky zmeny siete, nerobte nič.

iPhone:
Pri pripájaní k zariadeniu sa zobrazí kontextové okno s výzvou na pripojenie k sieti „SEB_ACCESS_POINT“. Krok potvrďte kliknutím na tlačidlo Join (Pripojiť).
Ak sa vám tento krok opakovane nedarí úspešne vykonať, reštartujte telefón a skúste to znova.
Po zadaní hesla sa pri pripájaní k sieti Wi‑Fi vyskytne chyba.

1. Skontrolujte heslo siete Wi-Fi a pozorne ho zadajte znova.
2. Držte smartfón v blízkosti zariadenia a internetového modemu, kým sa proces pripájania nedokončí.
3. Zariadenie nemožno pripájať k verejným sieťam, ktoré sú k dispozícii napríklad v hoteloch.
4. Telefón so systémom Android: Pri pripájaní k zariadeniu sa môže zobraziť kontextové okno. Počas pripájania sa aplikácia automaticky pripojí k robotovi. Dôležité je, aby ste zostali k tejto novej sieti pripojení.
V prípade niektorých telefónov sa môžete stretnúť napríklad s týmito problémami:
• Ak vám kontextové okno ponúkne zmenu siete, pretože tá súčasná nemá prístup k internetu, odmietnite.
• Ak sa zobrazí otázka, či chcete zostať pripojení k sieti bez internetu, prijmite to.
• Ak sa zobrazí správa, že sieť nemá prístup k internetu, bez ponuky zmeny siete, nerobte nič.

Ak sa to opakovane nedarí:
• Reštartujte zdroj signálu Wi‑Fi.
• Vypnite a znova zapnite zariadenie pomocou prepínača pod zbernej nádoby.
Po zadaní hesla sa pri pripájaní ku cloudu vyskytne chyba.

• Pri pripájaní ku cloudu sa treba pripojiť k internetu, aby bolo možné zariadenie spárovať. Preto môžete aktivovať mobilné dáta alebo sa automaticky znova pripojiť k domácej sieti.
• Skontrolujte správnosť nastavenia dátumu a času v telefóne. Pri nesprávnom nastavení sa nebude možné pripojiť.

Ak sa to opakovane nedarí:
• Reštartujte zdroj signálu Wi‑Fi.
• Vypnite a znova zapnite zariadenie pomocou prepínača pod zbernej nádoby.

Po viacerých neúspešných pokusoch môžete obnoviť nastavenia zariadenia:
Stlačte tlačidlo „Start/Pause“ na 20 sekúnd.
Existuje niekoľko možných dôvodov:
• Nezadali ste správnu e-mailovú adresu pre účet. Overte ju.
• Nezadali ste správne heslo. Ak chcete vykonať reset, požiadajte e-mailom o dočasné heslo a potom zmeňte heslo v ponuke aplikácie.
Nie je to vôbec povinné, je to na rozhodnutí používateľa.
Skontrolujte, či sú vo vašom smartfóne oznámenia povolené.
V smartfóne prejdite do položiek „Nastavenia” > „Oznámenia” a uistite sa, že ste povolili oznámenia pre aplikáciu „Rowenta Robots”.
Pri úpravách mapy môžete pomocou tlačidla „Zóny“ vytvárať a upravovať dva rôzne druhy zón:
• „No-go zone“ (Vynechaná zóna) je priestor, kam má robot zakázaný prístup.
• „Zóna upratovania“ je vymedzená oblasť, v ktorej smie robot upratovať (napr. detská herňa alebo priestor pod pohovkou).

Na mape môžete vytvoriť ľubovoľný počet zón.
Na domovskej stránke aplikácie kliknite na názov aktuálnej mapy, potom prejdite doľava a kliknite na položku „Pridať mapu”.

Vo svojej aplikácii môžete prejsť na položky „Nastavenia” > „Moje mapy” > „Pridať mapu”. Robot začne prieskum prostredia a vytvorí novú mapu. V závislosti od plochy môže prieskum trvať niekoľko minút. Počkajte, kým sa prieskum neskončí. Potom vyberte názov novej mapy a potvrďte ho.
V aplikácii prejdite na položky „Nastavenia” > „Moje mapy”, vyberte mapu, ktorú chcete odstrániť, a výberom ikony koša v pravom hornom rohu mapu odstráňte.
V aplikácii prejdite na položky „Nastavenia” > „Moje mapy”, vyberte jednu zo svojich máp a prejdite k nástrojom na úpravy.
Hlboký režim je služba aplikácie pre modely S120 AI a S130 AI. Táto funkcia umožňuje robotickému vysávaču intenzívne upratovať tak, že určitú oblasť prejde dvakrát.
Služby AI sú funkcie určené na zlepšenie vášho používateľského zážitku. V závislosti od vášho používania a predvolieb vám bude robotický vysávač schopný ponúknuť prispôsobené návrhy na upratovanie, plány a zakázané oblasti.
Aplikácia navrhne upratovanie alebo plán na základe posledných 3 týždňov.
Ak chcete vytvoriť obľúbenú položku v aplikácii, prejdite na hlavnú stránku, prepnutím otvorte ovládací panel a kliknite na položku „Vytvoriť obľúbenú položku“ a potom ju prispôsobte podľa potreby.
Nevysávajte mokré povrchy, žiadne typy tekutín, horúce látky (žeravý popol, cigarety), extra jemné častice (sadra, cement, popol atď.), veľké ostré úlomky (sklo), škodlivé produkty (rozpúšťadlá, abrazívne prostriedky atď.), agresívne produkty (kyseliny, čistiace prostriedky atď.), horľavé a výbušné produkty (olej alebo produkty na báze alkoholu).
Umiestnite základnú nabíjaciu stanicu k stene, na rovný povrch a na také miesto, kde ju robotický vysávač ľahko nájde.
Toto miesto nesmie obsahovať žiadne prekážky (vrátane kobercov). Nechajte aspoň 1,5 meter voľného priestoru vľavo a vpravo a 2 metre v prednej časti základnej stanice. Ak je stanica umiestnená v rohu alebo je ťažké ju nájsť, robotický vysávač ju nedosiahne.
Napájací kábel základnej stanice umiestnite pozdĺž steny.
Ďalšie informácie nájdete v pokynoch v používateľskej príručke.
Ponechajte základnú nabíjaciu stanicu stále zapojenú (funkcia automatického dobíjania nebude k dispozícii, ak nie je nabíjacia stanica aktivovaná).
Áno, váš robotický vysávač je vybavený senzormi proti pádu, ktoré detekujú schody a medzery.
Môžu však nastať situácie, keď senzory nie sú také účinné. Účinnosť senzorov môžu ovplyvniť napríklad zakrivené hrany schodisko, koberce vedľa schodov, klzké povrchy alebo prekážky.
Pred spustením robotického vysávača sa uistite, že v danom priestore nie sú žiadne prekážky, napájacie šnúry, oblečenie ani iné potenciálne nebezpečné predmety, ktoré by mohli spôsobiť poruchu zariadenia alebo iné nehody.
Áno, robot možno nabíjať na nabíjacej stanici, aj keď je hlavný vypínač robota vypnutý.
Robotický vysávač má 3 režimy ovládanie:
• „Permanent máp“ (Trvalá mapa) (prispôsobenie čistenie pre jednotlivé miestnosti),
• „No-go zones“ (Vynechané zóny) (pre definovanie, v ktorej zóne by robot nemal čistiť),
• „Spot“ (Lokalizovaný) (na čistenie lokalizovanej oblasti).
Ak chcete odoslať robot späť do dokovacej stanice, stlačte tlačidlo „Home“ (Východisková poloha) na robotovi.
Ak robot začne čistenie z dokovacej stanice, vráti sa do dokovacej stanice.
Robotický vysávač vždy uchovávajte v dokovacej stanici, ak ho nepoužívate.
Ak plánujete robot dlhšiu dobu nepoužívať, plne ho nabite a potom z neho vyberte batériu (uistite sa, že je robot pri vybratí batérie vypnutý). Skladujte robot a batériu na chladnom suchom mieste. Každé 3 mesiace batériu nabite.
Tri rôzne utierky sú navrhnuté na rôzne použitie:
• Sivá utierka predstavuje štandard na bežné použitie.
• Modrá utierka je určená pre domáce zvieratá, jej textúra je hrubšia, aby lepšie odstraňovala nečistoty od domácich zvierat.
• Zelená utierka je utierka pre alergikov, ktorá lepšie odstraňuje jemné častice.

Sivé a modré utierky je potrebné pred umiestnením na držiak utierok navlhčiť a zelená utierka sa používa bez vody.
Nie, robotický vysávač nemožno nabíjať, keď je vypnutý, preto ho pred nabíjaním zapnite.
Neodporúča sa používať utieranie s vodou na citlivé podlahy, ako sú parkety alebo koberce a mäkké podlahové krytiny.
Aby ste sa vyhli týmto citlivým oblastiam, môžete okolo nich vytvoriť zakázanú zónu: robotický vysávač tam nepôjde, keď je nainštalovaná nádrž na vodu.
Ak sa robotický vysávač zasekne na tom istom mieste dvakrát, navrhne zakázanú plochu 1 m².
Nie, nádrž na vodu a navlhčená utierka by sa mali nasadiť bezprostredne pred upratovaním a ihneď po upratovaní zložiť.
Robotický vysávač okamžite vypnite.
Vyberte zbernú nádobu, filter a hlavnú kefu.
Pred opätovným vložením ich nechajte úplne vyschnúť.
Spotrebič nepoužívajte. Aby ste predišli nebezpečenstvu, nedotýkajte sa terminálov. Musíte nabíjaciu stanicu odpojiť a nahradiť ju novou, schválenou spoločnosťou na opravu vysávačov.
Nádobu na prach vyprázdnite do koša po každom použití. Tesnenia priestoru na ukladanie prachu vyčistite handričkou.
Centrálnu kefu sa odporúča čistiť najmenej raz týždenne.
Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Odporúča sa čistiť filtre najmenej raz týždenne.
Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Je nutné pravidelne čistiť ľavé, pravé a predné kolieska, aby sa odstránili zamotané vlasy a nite.
Senzory a nabíjacie kontakty (robote a nabíjacej základne) sa odporúča utierať čistou suchou handričkou raz týždenne.
Pred čistením senzorov a nabíjacích kontaktov vypnite robot.
Na čistenie robotického vysávača nepoužívajte žiadne čistiace prostriedky.
V prípade niektorých častí môžete použiť vodu, v prípade ostatných môžete použiť iba suchú handričku. Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Odporúčame meniť filter na jemný prach a penový filter každých 6 mesiacov.
Bočné kefy by sa mali vymieňať za nové každých 6 mesiacov.
Spotrebič nepoužívajte. Aby ste predišli akémukoľvek nebezpečenstvu, musíte ich nechať vymeniť schválenou spoločnosťou na opravu vysávačov.
Skontrolujte:
Či nie je plná nádoba na prach.
Čistotu filtrov.
Či neexistuje nejaký predmet alebo odpad, ktorý môže prekážať saciemu otvoru pod robotom.
Existuje niekoľko možných dôvodov:
• Ak robot nezačal s čistením zo svojej dokovacej stanice, nevráti sa k nej. V tomto prípade sa robot vráti do svojho východiskového bodu.
• Ak robot vysáva v režime Spot (Lokalizovaný), robot sa vráti do východiskového bodu.
• Ak je robot zdvihnutý a položený späť na zem, pokúsi sa sám seba premiestniť. Ak to nedokáže, vráti sa do svojho východiskového bodu.
Skontrolujte nasledujúce:
• Nabíjacia stanica nesmie byť inštalovaná na koberci.
• Nabíjacia stanica nesmie byť vystavená slnečnému žiareniu ani sa nesmie nachádzať v blízkosti zdroja tepla.
• Voľný priestor z boku a na prednej strane nabíjacej stanice zodpovedá pokynom v používateľskej príručke.
• Zástrčka je správne pripojená k nabíjacej stanici.
• Nabíjací kábel je pripojený k elektrickej sieti.
• V okolí nabíjacej základne nie sú žiadne prekážky.
• V blízkosti kontaktov nabíjacej stanice nie sú žiadne predmety.
• Nabíjacia stanica je aktivovaná (kontrolka LED svieti na zeleno).

Pokiaľ po kontrole týchto prvkov robot stále nemôže nájsť základnú stanicu, kontaktujte schválenú spoločnosť opravujúcu vysávače.
Môžete vykonať nasledujúce úkony:
• Vypnite a znova zapnite hlavný vypínač.
• Odpojte kábel a znovu ho pripojte k nabíjacej stanici.
• Uistite sa, že nabíjacie kontakty a okienka senzora nie sú zanesené, a potom utrite hlavné telo a nabíjaciu stanicu suchou handričkou. Nezabudnite vypnúť hlavný vypínač a robot a potom ho starostlivo osušiť.
• Skontrolujte, či v blízkosti nabíjacej stanice nie sú žiadne prekážky, ako je reflexný predmet, stoličky a pod.

Pokiaľ ani po týchto krokoch automatické nabíjanie stále nefunguje, obráťte sa na schválenú spoločnosť, ktorá opravuje vysávače.
Je to obvyklé. Vysávač môže zostať pripojený k dokovacej stanici bez akéhokoľvek rizika.
Upozornenie: používajte iba určenú nabíjačku.
Skontrolujte nasledujúce:
• Či je spínač pod robotom v polohe „ON“ (Zapnutý).
• či svieti displej. Ak nie, nabite robot na základnej stanici.
Skontrolujte nasledujúce:
• Pod kolesami nie sú žiadne prekážky.
• Robot nie je blokovaný v dôsledku rozdielov v úrovni podlahy.
• Nezobrazuje sa žiadne chybové hlásenie. (Pozrite si časť Riešenie problémov a kódy chýb v používateľskej príručke)
Môžete vykonať nasledujúce úkony:
• Dbajte na to, aby do 10 cm od schodiska/medzery neboli žiadne prekážky.
• Okienka senzorov utrite suchou handričkou.

Ak problém pretrváva aj po týchto krokoch, obráťte sa na schválenú spoločnosť vykonávajúcu opravy vysávačov.
Uistite sa, že kefa nie je upchatá. Vyčistite kefu od zamotaných vlasov a vlákien.
Ak je kefa poškodená, vymeňte ju za novú.
Blikajúce indikátor a zvukový signál indikuje chybu.
Ďalšie podrobnosti o chybe a riešenie nájdete v používateľskej príručke.
Môžete vykonať nasledujúce úkony:
• Skontrolujte, či nie je upchatý vstupný kanál.
• Skontrolujte, či je zásobník na prach správne namontovaný.
• Vyprázdnite zásobník na prach, ak je plný.
• Vyberte centrálnu kefu a vyčistite ju.
• Skontrolujte, či nie je upchatý filter.

Ak problém pretrváva aj po týchto krokoch, obráťte sa na schválenú spoločnosť vykonávajúcu opravy vysávačov.
Ak robot rozpozná riziko, je aktivovaná bezpečnostná funkcia motorom poháňanej kefy.

Môžu nastať dve situácie:
Motorom poháňaná kefa sa zasekne: robot sa ju pokúsi uvoľniť a zastaví vysávanie a motorom poháňanej kefy.
Robot sa pokúsi uvoľniť kefu: ak to nie je možné, vypne sa a budete ju musieť vyčistiť ručne.

Ak sa kefa zasekne v hustom koberci pre dlhé a/alebo silné vlákna alebo robot vysáva koberec po dlhú dobu, kefa sa prestane otáčať a robot bude naďalej vysávať bez nej.
Robot môže zaznamenať určité problémy predstavované chybovými kódmi.
Ďalšie podrobnosti o chybových kódoch a riešeniach nájdete v používateľskej príručke.
Filter môže byť vložený nesprávne. Skúste správne umiestniť filter do otvoru na jeho držiaku.
Ak ste dodržali pokyny na spustenie spotrebiča uvedené v návode, pripojením iného spotrebiča do zásuvky sa presvedčte, či zásuvka funguje. Ak spotrebič stále nefunguje, nepokúšajte sa ho sami rozoberať alebo opravovať a odneste ho do schváleného servisného strediska.
Tento stav je normálny, pretože ste pripojení k zariadeniu, ktoré nemá pripojenie na internet.
V prípade niektorých smartfónov sa po pripojení k Wi-Fi zariadenie môže zobraziť hlásenie s výzvou na potvrdenie, že chcete zostať v tejto sieti bez pripojenia na internet. Aby bolo spojenie úspešné, musíte odpovedať, že sa napriek tomu chcete pripojiť k tejto sieti.
1. Skontrolujte, či je robotický vysávač správne pripojený k bezdrôtovej sieti (kontrolka Wi-Fi robotického vysávača svieti).
Ak to tak nie je, vypnite a znova zapnite hlavný vypínač umiestnený pod zbernou nádobou, ak je robotický vysávač v dosahu bezdrôtovej siete.

Ak kontrolka Wi-Fi stále bliká, môže to byť z niekoľkých dôvodov:
• Robotický vysávač môže byť vypnutý alebo nemusí byť dostatočne nabitý.
• Robotický vysávač je mimo dosahu vašej siete Wi-Fi.
• Zmenili ste heslo pre vašu sieť Wi-Fi. Robotický vysávač teda už nie je pripojený k vašej sieti Wi-Fi. Musíte robotický vysávač reštartovať a znova ho pripojiť.
Ak chcete robotický vysávač reštartovať, stlačte tlačidlo „Štart/Pauza“ a podržte ho 20 sekúnd. Potom robotický vysávač vypnite a zapnite pomocou spínača umiestneného pod zbernou nádobou.
• Interný softvér robotického vysávača sa nepodarilo správne aktualizovať. Riaďte sa pokynmi krok za krokom.


2. Kontrolka Wi-Fi robotického vysávača svieti, ale aplikácia sa nemôže pripojiť.
Váš smartfón nie je pripojený na internet (sieť Wi-Fi alebo 3G/4G).
Reštartujte robot pomocou prepínača pod zásobníka na prach.
Najprv musí byť robot vypnutý stlačením hlavného vypínača robota na 3 sekundy, ak je zapnutý.
Robot potom môže byť resetovaný stlačením tlačidlo „Start/Pause“ na 20 sekúnd.
Skontrolujte nasledujúce:
• Či je spínač pod zásobníka na prach v polohe „ON“ (Zapnutý).
• či svieti displej. Ak nie, nabite robot na základnej stanici.
Nie, spotrebič je určený iba pre vnútorné použitie.
Áno, senzory robotického vysávača nevyžadujú na svoje fungovanie pri vysávaní svetlo.
Robotický vysávač je účinný na tvrdých povrchoch podláh vrátane dlaždíc, parkiet, laminátu, vinylu a kobercov, ktoré nie sú hrubšie ako 1,5 cm.
Áno, na udržanie čistoty sa odporúča používať robotický vysávač, ale stále existujú povrchy, kde robotický vysávač nefunguje tak efektívne ako nerobotické vysávača.
Áno, pomocou mobilnej aplikácie môžete naplánovať jeden upratovací proces alebo nastaviť funkciu denného upratovania.
Robot je obmedzený na jeden program denne, aby bolo zabezpečené optimálne čistenie všetkých prístupných miestností.
Áno. Po úplnom nabití sa robot prepne do režimu spánku.
Áno, zníži ak sa pri čistení úroveň nabitia batérie, robot sa automaticky vráti k nabíjacej základni.
Po dokončení nabíjania vysávač znovu spustí proces čistenia.
Dôvodom je, že robot nezačal čistiť zo svojej dokovacej stanice: pretože sa robot vracia do svojho východiskového bodu, vráti sa na miesto, kde začal vysávať v režime Spot (Lokalizovaný).
Váš spotrebič obsahuje cenné materiály, ktoré sa môžu zhodnotiť alebo recyklovať. Odneste ho do miestneho strediska zberu komunálneho odpadu.
Ak sa domnievate, že niektorá časť chýba, zavolajte stredisku služieb pre spotrebiteľov, a my Vám pomôžeme nájsť vhodné riešenie.
V časti „Príslušenstvo“ na webovej stránke nájdete všetko, čo potrebujete pre svoj výrobok.
Podrobnejšie informácie nájdete v časti Záruka na tejto webovej stránke.
Nabitie prázdnej batérie bude trvať 3 hodiny.
Môžete svoj robot zdieľať tak, že si každá osoba stiahne aplikáciu pre robot od spoločnosti Rowenta a bude postupovať podľa pokynov na pripojenie.
Aby mohol váš smartfón detekovať vaše Wi-Fi, aplikácia potrebuje povolenie na zisťovanie polohy podľa požiadaviek Google.
Pokiaľ toto povolenie neudelíte, váš smartfón nebude môcť nájsť vaše zariadenie a nebude schopný pokračovať v párovaní.
Tieto informácie nebudú použité ani uložené.
Robot môže na batériu bežať až 120 minút.
Robotický vysávač má 4 výkonové režimy: Quiet, Eco, Standard a Boost.
V mobilnej aplikácii môžete tiež aktivovať rôzne režimy výkonu.
Ak chcete predať svoj robotický vysávač, zvážte vymazanie svojich údajov:
• Stlačte tlačidlo „Štart/Pauza“ a podržte ho 20 sekúnd.
• Otvorte aplikáciu Roboty.
• Kliknite na nastavenia.
• Kliknite na názov vášho robotického vysávača a na možnosť „Odstrániť produkt“.