Ponuka

Rowenta je svetoznámou značkou už od roku 1909.
Toto sú míľniky v histórii značky.

od roku 1884 do 60. rokov 20. storočia Vznik značky

V roku 1884 založil priemyselník Robert Weintraud z Offenbachu spoločnosť Weintraud & Co GmbH, ktorá vyrábala kancelárske potreby, potreby pre fajčiarov, lampy a hodiny.

Robert Weintraud Photography

Robert Weintraud

1909

V roku 1909 zakladá značku Rowenta, ktorej názov je inšpirovaný jeho menom.

Rowenta rýchlo rastie vďaka svojmu prepracovanému dizajnu a vysoko kvalitným produktom.

prepracovanému dizajnu
a vysoko kvalitným produktom.
V oblasti domácich spotrebičov

V oblasti domácich spotrebičov s najmodernejšou technológiou uvádza na trh úspešne nové produkty.

  • Prvé
    žehličky

  • Prvé
    žehličky

  • Prvé
    žehličky

1949

Uvedenie prvej termostatom regulovanej žehličky s keramickými ohrievacími článkami.
Nové logo.

od 60. rokov 20. storočia do roku 2000 Dôraz na inovácie

  • KG-22 cafetiere

    KÓDOVÉ OZNAČENIE: KG-22

    Ďalšie informácie

    Rowenta predstavuje produkt, ktorý sa stane hitom: kávovar KG-22. Kávovar KG-22, ktorý sa preslávil skôr pod názvom Filtermatic, sa vyznačuje ohrievacou doskou, ktorá udržuje kávu teplou. Na tú dobu neuveriteľne praktický kávovar KG-22 vďačí za svoj úspech pozoruhodnému výkonu (1 liter kávy za niekoľko minút) a jednoduchému oranžovo-bielemu dizajnu, ktorý vyzerá štýlovo na každej linke. Len za 8 rokov sa predalo 1,1 milióna týchto kávovarov!

  • PRVÉ VYSÁVAČE ROWENTA

    Ďalšie informácie

    V 70. rokoch 20. storočia sa preslávila Rowenta dôrazom na detail, kvalitou a eleganciou. Ako popredná značka domácich spotrebičov rozšírila svoje portfólio o prvé vysávače: vertikálne vysávače, podlahové leštiče a parné čističe. Rowenta prichádza so zásadnými produktami v takej miere, že sa stáva synonymom technologickej inovácie a výkonu.

  • ĽAHKÉ VYSÁVAČE

    Ďalšie informácie

    Rowenta predstavuje prvý vysávač všetko-v-jednom v roku 1976 pod názvom „Bully“. Vysáva tekutiny i prach (vysáva vodu, ale neumýva). Každý detail dôkladne prepracovaný, aby bol vysávač čo najpraktickejší: vertikálne vysávanie, veľká kapacita, 5 viacsmerových koliesok, vysoký sací výkon, integrovaná technológia potlačenia hluku. To je začiatok revolúce v oblasti vysávačov! Prvé vysávače, ktoré sú výkonnejšie ako kedy v minulosti, sa rýchlo stávajú vlajkovým produktom značky Rowenta. V dôsledku toho sa začína spoločnosť sústreďovať na prepracovanejší a ľahší dizajn.

  • DIVERZIFIKÁCIA V OBLASTI OSOBNEJ HYGIENY

    Ďalšie informácie

    Okrem iných aktivít Rowenta investuje tiež do rastúceho segmentu osobnej hygieny. Jej prvá elektrická zubná kefka bola v Nemecku po dlhú dobu najlepšie predávaným produktom. Dizajn, technológia a výkon sú sloganom produktov Rowenta - presne tak, ako si to jej zakladateľ predstavoval.

  • ROWENTA PRINÁŠA REVOLÚCIU V ŽEHLENÍ

    Ďalšie informácie

    Na začiatku 90. rokov 20. storočia uvádza Rowenta na trh profesionálne žehličky DE800 a DM800, z ktorých sa časom stanú legendárne žehličky a obrovský úspech značky. V rámci neutíchajúceho hľadania inovácií predstavuje Rowenta v roku 1991 žehličku Surfline. Tá stelesňuje novú inováciu značky: systém „Heat and steam“ zaisťuje neprerušovanú dodávku tepla a pary, takže nemusíte čakať, až sa žehlička znovu nahreje.

  • ÚPRAVA VLASOV

    Ďalšie informácie

    Spotrebiče určené na úpravu vlasov začali nový trend v 90. rokoch 20. storočia. Potreba sledovať módne trendy sa začína objavovať v mladšom veku. Dospelí mladšej vekovej kategórie si chcú vlasy upravovať do štýlu, ktorý vyznávajú ich obľúbené celebrity. Vďaka spotrebnej stratégii založenej na štúdiách a pozorovaniach hlavných globálnych módnych trendov (absolútne rovné vlasy, elegantné vlny, prirodzená fúkaná) vyvíja skupina ucelený rad poloprofesionálnych nástrojov pre styling vlasov.

  • DYMBO

    Ďalšie informácie

    V roku 1994 Rowenta prichádza s prvým kompaktným vysávačom Dymbo: dá sa nosiť cez plece a vyznačuje sa rovnako vysokým výkonom ako veľké zariadenia. Nedarí sa vám povysávať rohy miestností? Trojuholníková hlavica technológie Delta System uzrie svetlo sveta v roku 1997.

  • NOVÁ KLZKÁ DOSKA LASER

    Ďalšie informácie

    Rowenta pod názvom Laser vyvíja žehliacu dosku pre žehličky, ktorá je veľmi odolná vďaka novému postupu tvrdenia antikorovej ocele. Vďaka systému otvorov určených na hromadenie a rozprašovanie pary je žehlenie účinnejšie.

  • BEZVRECKOVÝ VYSÁVAČ INFINIUM

    Ďalšie informácie

    Bezvreckový vysávač Infinium značky Rowenta predstavuje samotnú podstatu výkonu, technológie a dizajnu. Jeho tvorca, Dick Powell, kládol dôraz na to, aby bol jeho každý aspekt evidentný už na prvý pohľad. Vysávač Infinium sa vyznačuje nielen hladkými líniami plášťa, hlavicou Delta Activ a transparentným vyberateľným zásobníkom, ale tiež technológiou Air Force System, ktorá sa inšpirovala leteckým priemyslom. Vďaka svojmu výkonu a futuristickému dizajnu sa vymyká akýmkoľvek kategóriám.

rozvoj značky Rowenta v medzinárodnom meradle

Rowenta zanechala trvalý dojem u náročných spotrebiteľov, ktorí boli uchvátení kvalitou jej produktov a inováciami.

od roku 2000 do súčasnosti Rowenta je verná svojim hodnotám

  • Dizajn

  • Produkty Rowenta vyniká vďaka dizajnu svojich produktov.

    dizajnu
    svojich produktov.

    Stáva sa partnerom popredných značiek.

    partnerom
    popredných značiek.

    Jej produkty stoja v popredí dôležitých lokalít a akcií.

    v popredí
    dôležitých lokalít a akcií.
    • v roku
      2004
      je Rowenta ocenená za rad Brunch vytvorený v spolupráci s dizajnérom Jasperom Morrisonom.
    • od roku
      2006
      Rowenta spolupracuje so súťažou Elite Model Look, pre ktorú ponúka exkluzívny rad produktov na úpravu a styling vlasov.
    • v roku
      2008
      sa Rowenta stáva súčasťou tejto preslávenej módnej udalosti. Produkty Rowenta používajú v zákulisí špičkoví stylisti.
    • v roku
      2012
      je kaderníckym salónom po päťročnom výskume v spolupráci so značkou L'Oréal predstavená žehlička na vlasy Steampod.
  • Ekologické štítky

  • Rowenta sa zaviazala minimalizovať dopady svojich produktov na životné prostredie a súčasne zaistiť vysokú úroveň výkonu.

    dopady
    svojich produktov na životné prostredie
    a súčasne zaistiť vysokú úroveň výkonu.

    Náročná úloha na splnenie jej ambícií

    ambícií
    • v roku

      2012
      bol uvedený na trh rad Rowenta Eco Intellience, ktorej cieľom bolo zníženie spotreby energie pri zachovaní výkonu produktov.
    • Rowenta spolupracuje na tomto rade so Svetovým fondom na ochranu prírody (WWF), aby životným cyklom svojich produktov prispievala k ochrane životného prostredia.
  • Ľahké použitie

  • Rowenta investuje do výskumu nového dizajnu produktov, ktorý by zaručoval optimálne ľahké použitie bez negatívneho vplyvu na dosiahnuté výsledky.

    nového dizajnu produktov,
    ktorý by zaručoval optimálne ľahké použitie bez negatívneho vplyvu na dosiahnuté výsledky.
    • po dobu
      15 rokov
      pracuje Rowenta vo všetkých produktových segmentoch na znižovaní hlučnosti produktov.
    • Sušič vlasov Rowenta Silence AC Sensor s päťkrát nižšou hlučnosťou s cieľom zaistiť väčšie pohodlie je úspešne predstavený v roku
      2011
    • S hlučnosťou 62 dB(A) je vysávač Silence Force Extreme „najtichším vysávačom“ na trhu.
    • Silence Steam. Tón v odbore udáva názov nového parného generátora Rowenta, ktorý sa vyznačuje hlučnosťou zníženou o 15 dB.
    • v roku
      2013
      Produkt Soft Extreme zbavuje ženy bolesti pri epilácii. Žehlička Volum'24 Respectissim zaistí objem na celý deň a súčasne sa stará o vaše vlasy.

2014 Technológie pre lepší život

 

Nová charakteristika zdôrazňujúca DNA značky: lepší život vďaka vysoko výkonnej technológii, ktorá poskytuje dokonalé výsledky.

Porovnať