1. Kontakt na Rowenta - zákaznícky servis

V prípade akýchkoľvek požiadaviek týkajúcich sa našich produktov a služieb môžete kontaktovať náš zákaznícky servis. Aby sme vám mohli odpovedať čo najskôr, odporúčame najprv skontrolovať nasledujúce:


2. Chceli by ste nájsť viac o našich službách? Pozrite tieto sekcie:

3. Je váš spotrebič rozbitý, alebo s ním nie je niečo v poriadku?

Kontaktujte prosím niektorý z našich autorizovaných servisov.

Rowenta má autorizované servisy v Slovensku ktoré opravujú spotrebiče v záruke i mimo nej, rovnako ako predávajú príslušenstvo a náhradné diely.

4. Môžete nás kontaktovať ak použijete jednoduchý webový formulár pre vytvorenie požiadavky, prosíme vyberte skupinu dotazu vzťahujúcu sa k Vašej požiadavke.

Dokončite zobrazený formulár a pošlite nám ho. Odpovieme Vám na dotaz v čo najkratšom čase.

Kontaktný formulár

5. Chceli by ste nás kontaktovať telefonicky, alebo zaslať list?

GROUPE SEB Slovensko, spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava

232 199 930
Pondelok až piatok 8:00 až 17:00

Vaše osobné údaje spracúva spoločnosť Groupe SEB za účelom zodpovedania informácií alebo otázok. Máte právo na prístup k vašim údajom, ich úpravám alebo uplatnenie vášho práva na námietku prostredníctvom tohto formulára alebo kontaktovaním nás na adrese alebo telefónnom čísle uvedenom na tejto stránke.

Náš zákaznícky servis - popredajný servis (SAV) je schopný odpovedať na všetky vaše otázky týkajúce sa produktov a služieb značky Rowenta. Neváhajte nás kontaktovať telefonicky počas vyššie uvedenej otváracej doby call centra. Mimo týchto hodín môžete použiť náš kontaktný formulár, odpovieme na vašu otázku čo najskôr. Iba informácie o značke Rowenta a kontaktné údaje uvedené na rowenta.sk sú považované za oficiálne.