Užívateľský manuál a často kladené otázky AIR FORCE 360 RH9051WO

Vysoká výkonnosť na všetkých podlahách

Každodenné vysávanie je najlepší spôsob, ako dosiahnuť dokonale upratanú domácnosť. Aby túto činnosť čo najviac uľahčila, uvádza značka Rowenta AIR FORCE™ 360, bezkáblový tyčový a súčasne i ručný vysávač; tento model „3v1“ sa doma rýchlo stane vaším každodenným pomocníkom. Je ľahký a mimoriadne výkonný a môže sa denne používať na odstraňovanie prachu aj z tých najmenej dostupných miest.

Referenčné číslo : RH9051WO

Dokumentácia

Časté otázky

Vaše zariadenie sa môže prehrievať.
Zastavte zariadenie a nechajte ho aspoň 1 hodinu vychladnúť.
Ak problém pretrváva, obráťte sa na zákaznícky servis.
Nabíjačka nie je správne pripojená k zariadeniu alebo je chybná.
Skontrolujte, či je nabíjačka správne pripojená, alebo sa obráťte na schválené servisné stredisko a vymeňte nabíjačku.
Je to úplne normálne. Vysávač môže zostať natrvalo pripojený k nabíjačke bez akéhokoľvek rizika.
Aktivovalo sa tepelné istiace zariadenie.
Zastavte vysávač. Skontrolujte, či nič nebráni otáčaniu kefy. Ak sa vyskytne prekážka, odstráňte ju, očistite kefu a potom zapnite vysávač.
• Trubica alebo hadice sú čiastočne upchané: uvoľnite ich.
• Zásobník na prach je plný: vyprázdnite ho a vyčistite.
• Zásobník na prach nie je správne nasadený: správne ho nasaďte.
• Sacia hubica je špinavá: vyberte elektrickú kefu a vyčistite ju.
• Penový ochranný filter motora je plný: vyčistite ho.
• Rotujúca kefa alebo hadice sú upchaté: zastavte vysávač a vyčistite jeho súčasti.
• Kefa je opotrebovaná: ak chcete vymeniť kefu, obráťte sa na schválené servisné stredisko.
• Opotrebovaný remeň: ak chcete vymeniť remeň, obráťte sa na schválené servisné stredisko.
Je použitá nesprávna alebo chybná nabíjačka.
Ak chcete vymeniť nabíjačku, obráťte sa na schválené servisné stredisko.
Ak ste dodržali pokyny na spustenie spotrebiča uvedené v návode, pripojením iného spotrebiča do zásuvky sa presvedčte, či zásuvka funguje. Ak spotrebič stále nefunguje, nepokúšajte sa ho sami rozoberať alebo opravovať a odneste ho do schváleného servisného strediska.
Skontrolujte filter. Ak je v zlom stave, vymeňte ho.
Vyprázdnite zásobník na prach.
Skontrolujte stav kefy a v prípade potreby ho opravte alebo vymeňte.
Po ukončení cyklu nabíjania skontrolujte, či je batéria plne nabitá.
Ak je batéria chybná, vymeňte ju.
Váš spotrebič obsahuje cenné materiály, ktoré sa môžu zhodnotiť alebo recyklovať. Odneste ho do miestneho strediska zberu komunálneho odpadu.
Ak sa domnievate, že niektorá časť chýba, zavolajte stredisku služieb pre spotrebiteľov, a my Vám pomôžeme nájsť vhodné riešenie.
V časti „Príslušenstvo“ na webovej stránke nájdete všetko, čo potrebujete pre svoj výrobok.
Podrobnejšie informácie nájdete v časti Záruka na tejto webovej stránke.

Prezrite si exkluzívne ponuky obchodu s príslušenstvom