ROWENTA X-PLORER SERIE 80 RR7747WH biely

X-PLORER SERIE 80 RR7747WH biely
Najšikovnejší robot* upratovanie na mieru

Robotický vysávač Rowenta X-PLORER Serie 80 sa vám postará o upratanie na mieru: automatické vysávanie s jednoduchým použitím, ktoré odstráni z vašej domácnosti všetky nečistoty. Objavte dokonalý automatický vysávač: maximálne presná navigácia, najmodernejšie technológie a vysoko intuitívne a užívateľsky prístupné rozhranie je kompatibilné s aplikáciami pre smartfóny a hlasovými asistentmi. Doposiaľ nevídaná kvalita pre osobitý zážitok z upratovania.

Referencia : RR7747WH

*Od Rowenty 

Výhodyproduktu

Robotický vysávač Rowenta X-PLORER Serie 80 RR7747WH

Rowenta X-PLORER Serie 80 spája pokročilú technológiu s užívateľsky prístupným ovládaním a predstavuje tak riešenie pre profesionálne upratovanie, ktoré sa s ľahkosťou postará o celú vašu domácnosť. Objavte automatický vysávač, ktorý sa dostane naozaj všade a môže sa pochváliť mimoriadne presnou navigáciou, možnosťou individuálneho nastavenia vrátane zakázaných miest a vysokým sacím výkonom až 2 000pa. Vďaka jednoduchému užívateľsky prístupnému intuitívnemu prostrediu navyše šetrí váš čas. Za špičkovou technológiou nezaostáva ani výkon: systém Aqua Force počas vysávania utiera podlahu a vysoko výkonný filter je ideálny pre alergikov. Objavte jednoduché a spoľahlivé výsledky hĺbkového čistenia s aplikáciou Rowenta Robots (pre iOS a Android), ktorá je kompatibilná s hlasovými asistentmi (Google Assistant, Amazon Alexa, Siri) a umožňuje automatické pripojenie na WiFi.

Technické parametre / porovnanie

Účinnosť čistenia
Technológia Otočná centrálna kefa  
Typ kefy Kefa na vlasy/chlpy  
Bočná kefa 2  
Motorizácia Univerzálny motor  
Upratovacie režimy Auto, Spot  
Výkonové stupne 3  
Vacuum efficiency 2-3  
Your habits Automatic and effortless cleaning  
Navigácia
Mapovanie miestnosti    
Riadenie upratovania viacerých miestností    
Monitoring prekážok Laser kamera  
Senzory proti pádu zo schodov Áno: 3 senzory proti pádu  
Virtuálny múr Áno: cez aplikáciu  
Type of navigation Smart (camera and laser)  
Home mapping    
Pripojiteľnosť
Scheduling    
Wifi connectivity (app Rowenta robots and vocal assistants)    
Typ batérie Lithium ion  
Doba dobíjania 180 min  
Prevádzková doba 120 min  
Allergy care    
Prevádzková doba
Prevádzková doba (min.poloha) 120 min  
Spôsob nabíjania Dokovací systém  
Samonabíjanie    
Funkcia Dobiť a ísť    
Vybavenie
Riadiaci systém Áno:aplikácia  
Objem zásobníka na prach 0,7  L
Filtrácia Vysoko výkonný filter  
Hovoriaci robot Nie  
Iné Vysává a umýva súčasne  
Ergonómia
Úroveň hluku 69  dB(A)
Rozmery/hmotnost´
Rozmery 34x34x9,7  cm
Dizajn
Farba Biela  
Typ zástrčky EUR  
Ďalšie priložené príslušenstvo Water tank, mop  

Dokumentácia

Časté otázky

Aplikácia pre roboty je určená výhradne pre smartfóny.
Naše výrobky sú kompatibilné so všetkými operátormi a väčšinou routerov na trhu.
Vo frekvenčnom pásme 2,4 GHz môžete zariadenie pripojiť k akémukoľvek typu Wi-Fi so šifrovaním WEP, WPA a WPA2.

Varovanie:
Vaše zariadenie sa nemôže pripojiť k Wi-Fi vo frekvenčnom pásme 5 GHz.
Wi-Fi s heslom obsahujúcim špeciálne znaky nebude fungovať rovnako ako otvorené siete Wi-Fi (nevyžadujúce heslo).
Prejdite na nastavenie svojho smartfónu a skontrolujte, či je váš smartfón pripojený k domácej Wi-Fi.
Vaša domáca Wi-Fi musí mať pripojenie na internet.
Skontrolujte nasledujúce prvky:
a) 5 GHz sieť?
Váš smartfón môže používať sieť 5 GHz a zariadenia ju nemôže detekovať.
Riešenie: váš smartfón môže zostať v 5 GHz sieti, ale zariadenie musí byť pripojené k 2,4 GHz sieti. Preto by ste tu mali pre zariadenia vybrať sieť 2,4 GHz. Párovanie bude fungovať, aj keď sa vrátite do siete 5 GHz.

Uistite sa, že váš bezdrôtový smerovač buď používa pásmo 2,4 GHz, alebo ide o dvojpásmový smerovač, ktorý je nakonfigurovaný pre podporu pásma 2,4 GHz. Zariadenie nepodporuje iba pásmo 5 GHz.

b) Skrytý názov siete?
Ak je vaša sieť „skrytá“, môžete ručne zadať SSID (názov siete) stlačením tlačidla „Enter SSID“ (Zadať SSID).
V časti „Settings“ (Nastavenia) na pravej strane východiskovej obrazovky musíte vybrať možnosť „Wi-Fi settings“ (Nastavenia Wi-Fi) a „Activate Wi-Fi“ (Aktivovať Wi-Fi).
Potom vyberte sieť Wi-Fi a zadajte svoje heslo.
Toto je zoznam najbežnejších problémov a riešení v poradí podľa frekvencie výskytu.

  1. Párovanie prebehlo úspešne, ale zariadenie nie je pripojené: ak sa v aplikácii zobrazuje informácia, že zariadenie nie je pripojené, aplikáciu ukončite a znova spustite.

    Ak sa zariadenie po vykonaní tohto kroku stále nezobrazuje:
    – Výrobky Explorer Serie 40: vyberte robota z dokovacej stanice a na 3 sekundy stlačte tlačidlo. Ak chcete vytvoriť ďalšie spojenie s iným telefónom, možno bude potrebné stlačiť tlačidlo viackrát, aby začalo blikať naoranžovo.
    – Výrobky Explorer Serie 60: reštartujte robot pomocou prepínača vedľa zásobníka na prach.
    – Výrobky Explorer Serie 80: reštartujte robot pomocou prepínača pod robotom.

  2. Wi-Fi pripojenie: skontrolujte heslo siete Wi-Fi a pozorne ho zadajte.

  3. Majte svoj chytrý telefón v blízkosti zariadenia a modemu, kým sa párovanie nedokončí.

  4. Prístupový bod – Android: ak sa zobrazí potvrdzovacie hlásenie, skontrolujte, či je zariadenie pripojené. Toto hlásenie sa počas párovanie môže zobraziť dvakrát.

  5. Prístupový bod – iOS: po niekoľkých pokusoch reštartujte smartfón.

  6. Prístupový bod – iOS: Počas pripojenia k zariadeniu sa zobrazí kontextové okno so žiadosťou o pripojenie k sieti „SEB_ACCESS_POINT“. Stlačte tlačidlo „Join“ (Pripojiť).

  7. Prístupový bod: keď ste aktivovali prístupový bod:
    – Výrobky Explorer Serie 40: bliká LED dióda naoranžovo a zaznejú dve pípnutia?
    – Výrobky Explorer Serie 60: bliká kontrolka Wi-Fi rýchlo a zaznie pípnutie?
    – Výrobky Explorer Serie 80: bliká kontrolka Wi-Fi?

    Ak nie, skúste to znova.

  8. Prístupový bod – Android: Po niekoľkých pokusoch odstráňte sieť „SEB_AccessPoint“ z nastavení smartfónu (ak sa zobrazuje).

  9. Prístupový bod – Android: Niektoré smartfóny majú v nastavení siete Wi-Fi možnosť nepoužívať pripojenie k sieti Wi-Fi, ktorá nemá pripojenie k internetu.

    Ak chcete vykonať spárovanie, túto možnosť vypnite, aby sa mohol smartfón pripojiť k zariadeniu. Táto možnosť je k dispozícii v prípade smartfónov Xiaomi, ako napríklad Pocophone F1 a Redmi Note 8.

  10. Pripojenie na internet: uistite sa, že zariadenie, s ktorým sa chcete spárovať, nevyžaduje proxy.

  11. Android: je nutné povoliť lokalizáciu polohy.

  12. Pripojenie na internet: skontrolujte, že ste v nastavení Wi-Fi vybrali pre pripojenie zariadenia sieť s frekvenciou 2,4 GHz, nie 5 GHz.

  13. Pripojenie ku cloudu: skontrolujte, či je automatické opätovné pripojenie k domácej sieti Wi-Fi správne.

  14. Pripojenie ku cloudu: V smartfóne aktivujte mobilné dáta.

  15. Po niekoľkých pokusoch: reštartujte modem Wi-Fi.

  16. Po niekoľkých pokusoch: Odpojte zariadenie od siete, počkajte 20 sekúnd a potom ho znova pripojte.
    Ak je problém pretrváva, zariadenie resetujte (tvrdý reset).
Existuje niekoľko možných dôvodov:
• Nezadali ste správnu e-mailovú adresu pre účet. Overte ju.
• Nezadali ste správne heslo. Ak chcete vykonať reset, požiadajte e-mailom o dočasné heslo a potom zmeňte heslo v ponuke aplikácie.
Skontrolujte, či je vaše zariadenie kompatibilné: Zoznam kompatibilných zariadení
Nevysávajte mokré povrchy, žiadne typy tekutín, horúce látky (žeravý popol, cigarety), extra jemné častice (sadra, cement, popol atď.), veľké ostré úlomky (sklo), škodlivé produkty (rozpúšťadlá, abrazívne prostriedky atď.), agresívne produkty (kyseliny, čistiace prostriedky atď.), horľavé a výbušné produkty (olej alebo produkty na báze alkoholu).
Umiestnite základnú nabíjaciu stanicu k stene, na rovný povrch a na také miesto, kde ju robotický vysávač ľahko nájde.
Toto miesto nesmie obsahovať žiadne prekážky (vrátane kobercov). Nechajte aspoň 1,5 meter voľného priestoru vľavo a vpravo a 2 metre v prednej časti základnej stanice. Ak je stanica umiestnená v rohu alebo je ťažké ju nájsť, robotický vysávač ju nedosiahne.
Napájací kábel základnej stanice umiestnite pozdĺž steny.
Ďalšie informácie nájdete v pokynoch v používateľskej príručke.
Ponechajte základnú nabíjaciu stanicu stále zapojenú (funkcia automatického dobíjania nebude k dispozícii, ak nie je nabíjacia stanica aktivovaná).
Áno, váš robotický vysávač je vybavený senzormi proti pádu, ktoré detekujú schody a medzery.
Môžu však nastať situácie, keď senzory nie sú také účinné. Účinnosť senzorov môžu ovplyvniť napríklad zakrivené hrany schodisko, koberce vedľa schodov, klzké povrchy alebo prekážky.
Pred spustením robotického vysávača sa uistite, že v danom priestore nie sú žiadne prekážky, napájacie šnúry, oblečenie ani iné potenciálne nebezpečné predmety, ktoré by mohli spôsobiť poruchu zariadenia alebo iné nehody.
Áno, robot možno nabíjať na nabíjacej stanici, aj keď je hlavný vypínač robota vypnutý.
Robotický vysávač radu 80 má 3 režimy ovládanie:
• „Permanent máp“ (Trvalá mapa) (prispôsobenie čistenie pre jednotlivé miestnosti),
• „No-go zones“ (Vynechané zóny) (pre definovanie, v ktorej zóne by robot nemal čistiť),
• „Spot“ (Lokalizovaný) (na čistenie lokalizovanej oblasti).
Ak chcete odoslať robot späť do dokovacej stanice, stlačte tlačidlo „Home“ (Východisková poloha) na robotovi.
Ak robot začne čistenie z dokovacej stanice, vráti sa do dokovacej stanice.
Robotický vysávač vždy uchovávajte v dokovacej stanici, ak ho nepoužívate.
Ak plánujete robot dlhšiu dobu nepoužívať, plne ho nabite a potom z neho vyberte batériu (uistite sa, že je robot pri vybratí batérie vypnutý). Skladujte robot a batériu na chladnom suchom mieste. Každé 3 mesiace batériu nabite.
Spotrebič nepoužívajte. Aby ste predišli nebezpečenstvu, nedotýkajte sa terminálov. Musíte nabíjaciu stanicu odpojiť a nahradiť ju novou, schválenou spoločnosťou na opravu vysávačov.
Nádobu na prach vyprázdnite do koša po každom použití. Tesnenia priestoru na ukladanie prachu vyčistite handričkou.
Centrálnu kefu sa odporúča čistiť najmenej raz týždenne.
Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Odporúča sa čistiť filtre najmenej raz týždenne.
Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Je nutné pravidelne čistiť ľavé, pravé a predné kolieska, aby sa odstránili zamotané vlasy a nite.
Senzory a nabíjacie kontakty (robote a nabíjacej základne) sa odporúča utierať čistou suchou handričkou raz týždenne.
Pred čistením senzorov a nabíjacích kontaktov vypnite robot.
Na čistenie robotického vysávača nepoužívajte žiadne čistiace prostriedky.
V prípade niektorých častí môžete použiť vodu, v prípade ostatných môžete použiť iba suchú handričku. Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Odporúčame meniť filter na jemný prach a penový filter každých 6 mesiacov.
Bočné kefy by sa mali vymieňať za nové každých 6 mesiacov.
Spotrebič nepoužívajte. Aby ste predišli akémukoľvek nebezpečenstvu, musíte ich nechať vymeniť schválenou spoločnosťou na opravu vysávačov.
Skontrolujte:
Či nie je plná nádoba na prach.
Čistotu filtrov.
Či neexistuje nejaký predmet alebo odpad, ktorý môže prekážať saciemu otvoru pod robotom.
Existuje niekoľko možných dôvodov:
• Ak robot nezačal s čistením zo svojej dokovacej stanice, nevráti sa k nej. V tomto prípade sa robot vráti do svojho východiskového bodu.
• Ak robot vysáva v režime Spot (Lokalizovaný), robot sa vráti do východiskového bodu.
• Ak je robot zdvihnutý a položený späť na zem, pokúsi sa sám seba premiestniť. Ak to nedokáže, vráti sa do svojho východiskového bodu.
Skontrolujte nasledujúce:
• Nabíjacia stanica nesmie byť inštalovaná na koberci.
• Nabíjacia stanica nesmie byť vystavená slnečnému žiareniu ani sa nesmie nachádzať v blízkosti zdroja tepla.
• Voľný priestor z boku a na prednej strane nabíjacej stanice zodpovedá pokynom v používateľskej príručke.
• Zástrčka je správne pripojená k nabíjacej stanici.
• Nabíjací kábel je pripojený k elektrickej sieti.
• V okolí nabíjacej základne nie sú žiadne prekážky.
• V blízkosti kontaktov nabíjacej stanice nie sú žiadne predmety.
• Nabíjacia stanica je aktivovaná (kontrolka LED svieti na zeleno).

Pokiaľ po kontrole týchto prvkov robot stále nemôže nájsť základnú stanicu, kontaktujte schválenú spoločnosť opravujúcu vysávače.
Môžete vykonať nasledujúce úkony:
• Vypnite a znova zapnite hlavný vypínač.
• Odpojte kábel a znovu ho pripojte k nabíjacej stanici.
• Uistite sa, že nabíjacie kontakty a okienka senzora nie sú zanesené, a potom utrite hlavné telo a nabíjaciu stanicu suchou handričkou. Nezabudnite vypnúť hlavný vypínač a robot a potom ho starostlivo osušiť.
• Skontrolujte, či v blízkosti nabíjacej stanice nie sú žiadne prekážky, ako je reflexný predmet, stoličky a pod.

Pokiaľ ani po týchto krokoch automatické nabíjanie stále nefunguje, obráťte sa na schválenú spoločnosť, ktorá opravuje vysávače.
Je to obvyklé. Vysávač môže zostať pripojený k dokovacej stanici bez akéhokoľvek rizika.
Upozornenie: používajte iba určenú nabíjačku.
Skontrolujte nasledujúce:
• Či je spínač pod robotom v polohe „ON“ (Zapnutý).
• či svieti displej. Ak nie, nabite robot na základnej stanici.
Skontrolujte nasledujúce:
• Pod kolesami nie sú žiadne prekážky.
• Robot nie je blokovaný v dôsledku rozdielov v úrovni podlahy.
• Nezobrazuje sa žiadne chybové hlásenie. (Pozrite si časť Riešenie problémov a kódy chýb v používateľskej príručke)
Môžete vykonať nasledujúce úkony:
• Dbajte na to, aby do 10 cm od schodiska/medzery neboli žiadne prekážky.
• Okienka senzorov utrite suchou handričkou.

Ak problém pretrváva aj po týchto krokoch, obráťte sa na schválenú spoločnosť vykonávajúcu opravy vysávačov.
Uistite sa, že kefa nie je upchatá. Vyčistite kefu od zamotaných vlasov a vlákien.
Ak je kefa poškodená, vymeňte ju za novú.
Blikajúce indikátor a zvukový signál indikuje chybu.
Ďalšie podrobnosti o chybe a riešenie nájdete v používateľskej príručke.
Môžete vykonať nasledujúce úkony:
• Skontrolujte, či nie je upchatý vstupný kanál.
• Skontrolujte, či je zásobník na prach správne namontovaný.
• Vyprázdnite zásobník na prach, ak je plný.
• Vyberte centrálnu kefu a vyčistite ju.
• Skontrolujte, či nie je upchatý filter.

Ak problém pretrváva aj po týchto krokoch, obráťte sa na schválenú spoločnosť vykonávajúcu opravy vysávačov.
Ak robot rozpozná riziko, je aktivovaná bezpečnostná funkcia motorom poháňanej kefy.

Môžu nastať dve situácie:
Motorom poháňaná kefa sa zasekne: robot sa ju pokúsi uvoľniť a zastaví vysávanie a motorom poháňanej kefy.
Robot sa pokúsi uvoľniť kefu: ak to nie je možné, vypne sa a budete ju musieť vyčistiť ručne.

Ak sa kefa zasekne v hustom koberci pre dlhé a/alebo silné vlákna alebo robot vysáva koberec po dlhú dobu, kefa sa prestane otáčať a robot bude naďalej vysávať bez nej.
Robot môže zaznamenať určité problémy predstavované chybovými kódmi.
Ďalšie podrobnosti o chybových kódoch a riešeniach nájdete v používateľskej príručke.
Filter môže byť vložený nesprávne. Skúste správne umiestniť filter do otvoru na jeho držiaku.
Ak ste dodržali pokyny na spustenie spotrebiča uvedené v návode, pripojením iného spotrebiča do zásuvky sa presvedčte, či zásuvka funguje. Ak spotrebič stále nefunguje, nepokúšajte sa ho sami rozoberať alebo opravovať a odneste ho do schváleného servisného strediska.
1. Skontrolujte, či je robot správne pripojený k bezdrôtovej sieti (kontrolka Wi-Fi robota svieti).
Ak to tak nie je, vypnite a znova zapnite hlavný vypínač umiestnený pod robotom, ak je robot v dosahu bezdrôtovej siete.

Ak je kontrolka stále nesvieti, môže to byť z niekoľkých dôvodov:
• Robot môže byť vypnutý alebo nemusia byť dostatočne nabitý.
• Robot je mimo dosahu vašej siete Wi-Fi.
• Zmenili ste heslo pre vašu sieť Wi-Fi. Robot teda už nie je pripojený k vašej sieti Wi-Fi. Musíte robot reštartovať a znova ho pripojiť.
• Interný softvér robotu sa nepodarilo správne aktualizovať. Riaďte sa pokynmi krok za krokom.


2. Kontrolka Wi-Fi robota svieti, ale aplikácia sa nemôže pripojiť.
Váš smartfón nie je pripojený na internet (sieť Wi-Fi alebo 3G/4G).
Tento stav je normálny, pretože ste pripojení k zariadeniu, ktoré nemá pripojenie na internet.
V prípade niektorých smartfónov sa po pripojení k Wi-Fi zariadenie môže zobraziť hlásenie s výzvou na potvrdenie, že chcete zostať v tejto sieti bez pripojenia na internet. Aby bolo spojenie úspešné, musíte odpovedať, že sa napriek tomu chcete pripojiť k tejto sieti.
Nie, spotrebič je určený iba pre vnútorné použitie.
Áno, senzory robotického vysávača nevyžadujú na svoje fungovanie pri vysávaní svetlo.
Robotický vysávač je účinný na tvrdých povrchoch podláh vrátane dlaždíc, parkiet, laminátu, vinylu a kobercov, ktoré nie sú hrubšie ako 1,5 cm.
Áno, na udržanie čistoty sa odporúča používať robotický vysávač, ale stále existujú povrchy, kde robotický vysávač nefunguje tak efektívne ako nerobotické vysávača.
Áno, pomocou mobilnej aplikácie môžete naplánovať jeden upratovací proces alebo nastaviť funkciu denného upratovania.
Robot je obmedzený na jeden program denne, aby bolo zabezpečené optimálne čistenie všetkých prístupných miestností.
Áno. Po úplnom nabití sa robot prepne do režimu spánku.
Áno, zníži ak sa pri čistení úroveň nabitia batérie, robot sa automaticky vráti k nabíjacej základni.
Po dokončení nabíjania vysávač znovu spustí proces čistenia.
Dôvodom je, že robot nezačal čistiť zo svojej dokovacej stanice: pretože sa robot vracia do svojho východiskového bodu, vráti sa na miesto, kde začal vysávať v režime Spot (Lokalizovaný).
Váš spotrebič obsahuje cenné materiály, ktoré sa môžu zhodnotiť alebo recyklovať. Odneste ho do miestneho strediska zberu komunálneho odpadu.
Ak sa domnievate, že niektorá časť chýba, zavolajte stredisku služieb pre spotrebiteľov, a my Vám pomôžeme nájsť vhodné riešenie.
V časti „Príslušenstvo“ na webovej stránke nájdete všetko, čo potrebujete pre svoj výrobok.
Podrobnejšie informácie nájdete v časti Záruka na tejto webovej stránke.
Robotický vysávač radu 60 a 80 má 3 výkonové režimy: Silent (Tichý), Normal (Normálne) a Boost (Zvýšený).
V mobilnej aplikácii môžete tiež aktivovať rôzne režimy výkonu.
Nabitie prázdnej batérie bude trvať 3 hodiny.
Robot môže na batériu bežať až 90 minút.
Môžete svoj robot zdieľať tak, že si každá osoba stiahne aplikáciu pre robot od spoločnosti Rowenta a bude postupovať podľa pokynov na pripojenie.
Aby mohol váš smartfón detekovať vaše Wi-Fi, aplikácia potrebuje povolenie na zisťovanie polohy podľa požiadaviek Google.
Pokiaľ toto povolenie neudelíte, váš smartfón nebude môcť nájsť vaše zariadenie a nebude schopný pokračovať v párovaní.
Tieto informácie nebudú použité ani uložené.