ROWENTA X-PLORER S50 RR7387 TOTAL CARE AQUA

X-PLORER S50 RR7387 TOTAL CARE AQUA
Majte svojho robota pod kontrolou, nech už ste kdekoľvek
Robotický vysávač Rowenta Explorer Serie 50 4 v 1 s mopom a vysokým sacím výkonom až 1 500 Pa pokryje každý centimeter vašej domácnosti vďaka modernej gyroskopickej navigácii, permanentnému mapovaniu a regulácii v reálnom čase pomocou prehľadnej aplikácie vo vašom mobile, nech už ste kdekoľvek. Tento vysoko výkonný automatický vysávač s mopom ponúka praktické fungovanie modernej technológie: veľmi presnú navigáciu, pokročilé infračervené senzory a vysoko intuitívne a užívateľsky prívetivé rozhranie, ktoré je kompatibilné s hlasovými asistentmi vrátane Siri. Vďaka odnímateľnému mopu váš robot umýva a vysáva zároveň.

Referenčné číslo : RR7387WH

Výhodyproduktu

Inteligentný robotický vysávač Rowenta EXPLORER Serie 50 s mopom

Robotický vysávač Rowenta Explorer Serie 50 s mopom vám ponúka to najlepšie z moderných technológií. Ide o moderné riešenie pre dokonale čistý domov s automatickým upratovaním, ktoré už naozaj nemôže byť jednoduchšie. Inteligentné gyroskopické mapovanie zabezpečí dokonalé čistenie kdekoľvek a mobilná aplikácia v slovenčine vám umožní ovládať váš robotický vysávač odkiaľkoľvek. Objavte vysoko výkonný automatický vysávač navrhnutý pre jednoduchšie a praktickejšie upratovanie: Hĺbkové čistenie 4 v 1, veľmi presná navigácia, vysoký sací výkon až 1 500 Pa, pokročilé infračervené senzory a vysoko intuitívna a užívateľsky prívetivá aplikácie Rowenta Robots, ktorá je kompatibilná s hlasovými asistentmi Siri pre majiteľov iPhone, Amazon Alexa a Google Home. Tento špeciálny Total Care Model je vybavený kefou Animal Turbo Brush, ktorá sa postará o srsť a nečistoty zo zvierat, výkonným filtrom, ktorý je ideálny pre osoby trpiace alergiami a 3 špeciálnymi mopmi. Presný gyroskopický navigačný systém vytvára mapu už uprataného priestoru vašej domácnosti. Môžete tak v reálnom čase v aplikácii na svojom telefóne sledovať, kde už robot upratal.

Technické parametre / porovnanie

Účinnosť čistenia
Technológia Otočná centrálna kefa  
Bočná kefa 2  
Motorizácia Bezkefový motor  
Výkonové stupne 3  
Your habits Automatic and effortless cleaning  
Navigácia
Monitoring prekážok Infračervené senzory  
Senzory proti pádu zo schodov Áno: 3 senzory proti pádu  
Type of navigation Methodic (gyroscope)  
Pripojiteľnosť
Scheduling    
Wifi connectivity (app Rowenta robots and vocal assistants)    
Typ batérie Lithium ion  
Allergy care    
Animal care    
Prevádzková doba
Spôsob nabíjania Dokovací systém  
Samonabíjanie    
Vybavenie
Riadiaci systém Áno:aplikácia  

Prezrite si exkluzívne ponuky obchodu s príslušenstvom

Dokumentácia

Časté otázky

Aplikácia pre roboty je určená výhradne pre smartfóny.
Môžete prejsť do nastavenia svojho smartfónu a skontrolovať, či je váš smartfón pripojený k domácemu Wi-Fi. Vaša domáca Wi-Fi musí mať pripojenie na internet.
Pri niektorých telefónov Xiaomi môže pri pripájaní dochádzať k problémom. Môže sa zobraziť neobvykle veľký počet automaticky otváraných okien.
Týka sa to telefónov so systémom MIUI (ide napríklad o modely Redmi a Pocophone).

V tomto prípade vyskúšajte vykonať tieto kroky:
Nastavenia > Aplikácie > Spravovať aplikácie > Roboty Rowenta > Ďalšie oprávnenia. Na tejto stránke prijmite oprávnenia na zmenu pripojenia k Wi‑Fi.
Nastavenia > Wi‑Fi > Ďalšie nastavenia > Asistent Wi‑Fi. Na tejto stránke deaktivujte dostupné možnosti.
Existuje niekoľko možných dôvodov:
• Nezadali ste správnu e-mailovú adresu pre účet. Overte ju.
• Nezadali ste správne heslo. Ak chcete vykonať reset, požiadajte e-mailom o dočasné heslo a potom zmeňte heslo v ponuke aplikácie.
Skontrolujte, či je vaše zariadenie kompatibilné: Zoznam kompatibilných zariadení
Nevysávajte mokré povrchy, žiadne typy tekutín, horúce látky (žeravý popol, cigarety), extra jemné častice (sadra, cement, popol atď.), veľké ostré úlomky (sklo), škodlivé produkty (rozpúšťadlá, abrazívne prostriedky atď.), agresívne produkty (kyseliny, čistiace prostriedky atď.), horľavé a výbušné produkty (olej alebo produkty na báze alkoholu).
Umiestnite základnú nabíjaciu stanicu k stene, na rovný povrch a na také miesto, kde ju robotický vysávač ľahko nájde.
Toto miesto nesmie obsahovať žiadne prekážky (vrátane kobercov). Nechajte aspoň 1,5 meter voľného priestoru vľavo a vpravo a 2 metre v prednej časti základnej stanice. Ak je stanica umiestnená v rohu alebo je ťažké ju nájsť, robotický vysávač ju nedosiahne.
Napájací kábel základnej stanice umiestnite pozdĺž steny.
Ďalšie informácie nájdete v pokynoch v používateľskej príručke.
Ponechajte základnú nabíjaciu stanicu stále zapojenú (funkcia automatického dobíjania nebude k dispozícii, ak nie je nabíjacia stanica aktivovaná).
Áno, váš robotický vysávač je vybavený senzormi proti pádu, ktoré detekujú schody a medzery.
Môžu však nastať situácie, keď senzory nie sú také účinné. Účinnosť senzorov môžu ovplyvniť napríklad zakrivené hrany schodisko, koberce vedľa schodov, klzké povrchy alebo prekážky.
Pred spustením robotického vysávača sa uistite, že v danom priestore nie sú žiadne prekážky, napájacie šnúry, oblečenie ani iné potenciálne nebezpečné predmety, ktoré by mohli spôsobiť poruchu zariadenia alebo iné nehody.
Áno, robot možno nabíjať na nabíjacej stanici, aj keď je hlavný vypínač robota vypnutý.
Robotický vysávač má 3 režimy upratovania:
• „Methodic“ (Metodický) (na čistenie všetkých prístupných oblastí),
• „Wall follow“ (Sledovanie stene) (čistenie pozdĺž stien a v rohoch),
• „Spot“ (Lokalizovaný) (na čistenie lokalizovanej oblasti).
Ak chcete zvoliť režim „Methodic“ (Metodický), raz stlačte tlačidlo napájania na robote.
Ak chcete zvoliť režim „Spot“ (Lokalizovaný), stlačte dvakrát tlačidlo napájania na robote.
Ak chcete zvoliť režim „Wall follow“ (Sledovanie múru), stlačte trikrát tlačidlo napájania na robote.
V mobilnej aplikácii môžete tiež aktivovať rôzne režimy čistenia.
Pre pozastavenie čistenie stlačte tlačidlo napájania na robote.
Pre obnovenie čistenie stlačte znovu tlačidlo napájania na robote.
Akonáhle kontrolka tlačidla ON/OFF (Zapnutie/vypnutie) robota prestane blikať, je batéria plne nabitá.
Robotický vysávač vždy uchovávajte v dokovacej stanici, ak ho nepoužívate.
Ak nechcete robot dlhšiu dobu používať, môžete ho premiestniť z dokovacej stanice na chladné a suché miesto. Uistite sa, že je robot vypnutý a jeho batéria je plne nabitá. Každé 3 mesiace batériu nabite.
Zmerajte vymedzujúcu čiaru, ktorú chcete nastaviť ako hranicu, a odrežte potrebnú dĺžku pásky. Ak potrebujete uzavrieť nejaký predmet, môžete narezať niekoľko pásikov. Položte pásik naplocho na podlahu.
Spotrebič nepoužívajte. Aby ste predišli nebezpečenstvu, nedotýkajte sa terminálov. Musíte nabíjaciu stanicu odpojiť a nahradiť ju novou, schválenou spoločnosťou na opravu vysávačov.
Nádobu na prach vyprázdnite do koša po každom použití. Tesnenia priestoru na ukladanie prachu vyčistite handričkou.
Centrálnu kefu sa odporúča čistiť najmenej raz týždenne.
Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Odporúča sa čistiť filtre najmenej raz týždenne.
Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Je nutné pravidelne čistiť ľavé, pravé a predné kolieska, aby sa odstránili zamotané vlasy a nite.
Senzory a nabíjacie kontakty (robote a nabíjacej základne) sa odporúča utierať čistou suchou handričkou raz týždenne.
Pred čistením senzorov a nabíjacích kontaktov vypnite robot.
Na čistenie robotického vysávača nepoužívajte žiadne čistiace prostriedky.
V prípade niektorých častí môžete použiť vodu, v prípade ostatných môžete použiť iba suchú handričku. Ďalšie podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
Odporúčame meniť filter na jemný prach a penový filter každých 6 mesiacov.
Bočné kefy by sa mali vymieňať za nové každých 6 mesiacov.
Spotrebič nepoužívajte. Aby ste predišli akémukoľvek nebezpečenstvu, musíte ich nechať vymeniť schválenou spoločnosťou na opravu vysávačov.
Skontrolujte:
Či nie je plná nádoba na prach.
Čistotu filtrov.
Či neexistuje nejaký predmet alebo odpad, ktorý môže prekážať saciemu otvoru pod robotom.
Existuje niekoľko možných dôvodov:
• Ak robot nezačal s čistením zo svojej dokovacej stanice, nevráti sa k nej. V tomto prípade sa robot vráti do svojho východiskového bodu.
• Ak robot vysáva v režime Spot (Lokalizovaný), robot sa vráti do východiskového bodu.
• Ak je robot zdvihnutý a položený späť na zem, pokúsi sa sám seba premiestniť. Ak to nedokáže, vráti sa do svojho východiskového bodu.
Môžete vykonať nasledujúce úkony:
• Vypnite a znova zapnite hlavný vypínač.
• Odpojte kábel a znovu ho pripojte k nabíjacej stanici.
• Uistite sa, že nabíjacie kontakty a okienka senzora nie sú zanesené, a potom utrite hlavné telo a nabíjaciu stanicu suchou handričkou. Nezabudnite vypnúť hlavný vypínač a robot a potom ho starostlivo osušiť.
• Skontrolujte, či v blízkosti nabíjacej stanice nie sú žiadne prekážky, ako je reflexný predmet, stoličky a pod.

Pokiaľ ani po týchto krokoch automatické nabíjanie stále nefunguje, obráťte sa na schválenú spoločnosť, ktorá opravuje vysávače.
Je to obvyklé. Vysávač môže zostať pripojený k dokovacej stanici bez akéhokoľvek rizika.
Upozornenie: používajte iba určenú nabíjačku.
Skontrolujte nasledujúce:
• Či je spínač pod robotom v polohe „ON“ (Zapnutý).
• či svieti displej. Ak nie, nabite robot na základnej stanici.
Skontrolujte nasledujúce:
• Pod kolesami nie sú žiadne prekážky.
• Robot nie je blokovaný v dôsledku rozdielov v úrovni podlahy.
• Nezobrazuje sa žiadne chybové hlásenie. (Pozrite si časť Riešenie problémov a kódy chýb v používateľskej príručke)
Môžete vykonať nasledujúce úkony:
• Dbajte na to, aby do 10 cm od schodiska/medzery neboli žiadne prekážky.
• Okienka senzorov utrite suchou handričkou.

Ak problém pretrváva aj po týchto krokoch, obráťte sa na schválenú spoločnosť vykonávajúcu opravy vysávačov.
Uistite sa, že kefa nie je upchatá. Vyčistite kefu od zamotaných vlasov a vlákien.
Ak je kefa poškodená, vymeňte ju za novú.
Blikajúce indikátor a zvukový signál indikuje chybu.
Ďalšie podrobnosti o chybe a riešenie nájdete v používateľskej príručke.
Môžete vykonať nasledujúce úkony:
• Skontrolujte, či nie je upchatý vstupný kanál.
• Skontrolujte, či je zásobník na prach správne namontovaný.
• Vyprázdnite zásobník na prach, ak je plný.
• Vyberte centrálnu kefu a vyčistite ju.
• Skontrolujte, či nie je upchatý filter.

Ak problém pretrváva aj po týchto krokoch, obráťte sa na schválenú spoločnosť vykonávajúcu opravy vysávačov.
Ak robot rozpozná riziko, je aktivovaná bezpečnostná funkcia motorom poháňanej kefy.

Môžu nastať dve situácie:
Motorom poháňaná kefa sa zasekne: robot sa ju pokúsi uvoľniť a zastaví vysávanie a motorom poháňanej kefy.
Robot sa pokúsi uvoľniť kefu: ak to nie je možné, vypne sa a budete ju musieť vyčistiť ručne.

Ak sa kefa zasekne v hustom koberci pre dlhé a/alebo silné vlákna alebo robot vysáva koberec po dlhú dobu, kefa sa prestane otáčať a robot bude naďalej vysávať bez nej.
Robot môže zaznamenať určité problémy predstavované chybovými kódmi.
Ďalšie podrobnosti o chybových kódoch a riešeniach nájdete v používateľskej príručke.
Filter môže byť vložený nesprávne. Skúste správne umiestniť filter do otvoru na jeho držiaku.
Ak ste dodržali pokyny na spustenie spotrebiča uvedené v návode, pripojením iného spotrebiča do zásuvky sa presvedčte, či zásuvka funguje. Ak spotrebič stále nefunguje, nepokúšajte sa ho sami rozoberať alebo opravovať a odneste ho do schváleného servisného strediska.
Skontrolujte, či sú splnené nasledujúce podmienky:
• Nabíjacia stanica nesmie byť na koberci.
• Nabíjacia stanica nesmie byť vystavená slnečnému žiareniu a nesmie byť v blízkosti zdroja tepla.
• Voľný priestor na bočnej strane a na prednej strane nabíjacej stanice je dodržaný podľa pokynov v používateľskej príručke. Ak nie, presuňte nabíjaciu stanicu alebo predmety, ktoré stoja v ceste.
• Je okrúhla zástrčka správne pripojená k nabíjacej stanici? Ak tomu tak nie je, zasuňte okrúhlu zástrčku nabíjačky do nabíjacej stanice.
• Je kábel nabíjačky pripojený k napájaciemu zdroju? Ak nie, pripojte nabíjačku k zdroju napájania.
• Nachádza sa nejaký objekt blízko nabíjacej základnej stanice? Ak áno, odstráňte všetky predmety okolo nabíjacej stanice.
• Sú v blízkosti terminálov nabíjacej stanice nejaké objekty? Ak áno, odstráňte všetky predmety z okolia terminálov nabíjacej stanice.
• Je nabíjacia stanica deaktivovaná (LED "power" červená)? Ak áno, aktivujte nabíjaciu stanicu pripojením k napájaniu.
• Ak sa používa virtuálna bariéra, nachádza sa táto v určitej vzdialenosti od nabíjacej stanice (viac ako 3 m)? Pretože ak je virtuálna bariéra umiestnená v jej blízkosti, signál z virtuálnej bariéry blokuje nabíjaciu stanicu a robot sa tam nebude vedieť vrátiť.

Ak po kontrole týchto prvkov robot stále nemôže nájsť základnú stanicu, nechajte ho skontrolovať schválenou spoločnosťou na opravu vysávačov.
Najprv skontrolujte, či je robot pripojený k vašej sieti Wi-Fi tak, že ho odoberiete zo základne a trikrát stlačíte hlavné tlačidlo. Robot by potom mal blikať zeleno alebo červeno.

Ak robot bliká na červeno, nie je už pripojený k vášmu routeru. Skontrolujte internetové pripojenie vášho routera. Ak je pripojenie naviazané, reštartujte robot stlačením tlačidla na dobu 3 sekúnd na jeho vypnutie a potom ho stlačením na 3 sekundy zapnite. Potom počkajte dve minúty, než sa robot pripojí.
Ak robot nie je pripojený ani po dvoch minútach, môžete celý proces konfigurácie vykonať znovu vykonaním nasledujúcich krokov:
• Resetovanie robota: vypnite robot stlačením hlavného tlačidla na dobu troch sekúnd. Potom stlačte hlavné tlačidlo, kým nebudete počuť dvojité pípnutie.
• Ak chcete vykonať ďalšie párovanie, odstráňte zariadenie z aplikácie: prejdite na nastavenie a v podrobnostiach robote stlačte „Delete product“ (Zmazať zariadení).

Ak robot bliká zeleno, je teraz pripojený.
Najprv musí byť robot vypnutý stlačením hlavného vypínača robota na 3 sekundy, ak je zapnutý.
Robot potom môže byť resetovaný stlačením hlavného tlačidla na 20 sekúnd, ak je robot vypnutý. Po úspešnom vykonaní zaznie dvojité pípnutie.
Tento stav je normálny, pretože ste pripojení k zariadeniu, ktoré nemá pripojenie na internet.
V prípade niektorých smartfónov sa po pripojení k Wi-Fi zariadenie môže zobraziť hlásenie s výzvou na potvrdenie, že chcete zostať v tejto sieti bez pripojenia na internet. Aby bolo spojenie úspešné, musíte odpovedať, že sa napriek tomu chcete pripojiť k tejto sieti.
Nie, spotrebič je určený iba pre vnútorné použitie.
Áno, senzory robotického vysávača nevyžadujú na svoje fungovanie pri vysávaní svetlo.
Robotický vysávač je účinný na tvrdých povrchoch podláh vrátane dlaždíc, parkiet, laminátu, vinylu a kobercov, ktoré nie sú hrubšie ako 1,5 cm.
Áno, na udržanie čistoty sa odporúča používať robotický vysávač, ale stále existujú povrchy, kde robotický vysávač nefunguje tak efektívne ako nerobotické vysávača.
Áno, pomocou mobilnej aplikácie môžete naplánovať jeden upratovací proces alebo nastaviť funkciu denného upratovania.
Robot je obmedzený na jeden program denne, aby bolo zabezpečené optimálne čistenie všetkých prístupných miestností.
Áno. Po úplnom nabití sa robot prepne do režimu spánku.
Áno, zníži ak sa pri čistení úroveň nabitia batérie, robot sa automaticky vráti k nabíjacej základni.
Po dokončení nabíjania vysávač znovu spustí proces čistenia.
Dôvodom je, že robot nezačal čistiť zo svojej dokovacej stanice: pretože sa robot vracia do svojho východiskového bodu, vráti sa na miesto, kde začal vysávať v režime Spot (Lokalizovaný).
Váš spotrebič obsahuje cenné materiály, ktoré sa môžu zhodnotiť alebo recyklovať. Odneste ho do miestneho strediska zberu komunálneho odpadu.
Ak sa domnievate, že niektorá časť chýba, zavolajte stredisku služieb pre spotrebiteľov, a my Vám pomôžeme nájsť vhodné riešenie.
V časti „Príslušenstvo“ na webovej stránke nájdete všetko, čo potrebujete pre svoj výrobok.
Podrobnejšie informácie nájdete v časti Záruka na tejto webovej stránke.
Virtuálna bariéra umožňuje obmedziť vysávací priestor robota.
Robotický vysávač má 3 výkonové režimy: Silent (Tichý), Normal (Normálne) a Boost (Zvýšený).
V mobilnej aplikácii môžete tiež aktivovať rôzne režimy výkonu.
Áno, senzory robotu umožňujú identifikovať koberec a robot sa automaticky prepne do režimu Boost (Zvýšený).
Nabitie prázdnej batérie bude trvať 6 hodín.
Aby mohol váš smartfón detekovať vaše Wi-Fi, aplikácia potrebuje povolenie na zisťovanie polohy podľa požiadaviek Google.
Pokiaľ toto povolenie neudelíte, váš smartfón nebude môcť nájsť vaše zariadenie a nebude schopný pokračovať v párovaní.
Tieto informácie nebudú použité ani uložené.