Dodacie podmienky

Objednávky sa doručujú na poštovú adresu výlučne v rámci Slovenska. V prípade dodania na inú adresu je nutné vyplniť polia týkajúce sa dodacej adresy.

Cena za dodanie v rámci Slovenska je 6 EUR.
Tento poplatok za doručenie sa vzťahuje na všetky objednávky v hodnote do 30 EUR (bez poplatku za doručenie).

Dodanie vykonáva spoločnosť GLS. Objednávky sú doručené v priemernej lehote 5 dní (v prípade položiek dostupných na sklade) odo dňa prípravy zásielky a jej vyexpedovania.

V prípade nedostupnosti vám dopravca oznámi náhradné dodanie zásielky, v ktorom uvedie miesto a čas doručenia zásielky.

 

Objednávky sa doručujú na poštovú adresu výlučne v rámci Slovenska. V prípade dodania na inú adresu je nutné vyplniť polia týkajúce sa dodacej adresy.

Cena za dodanie v rámci Slovenska je 6 EUR.
Tento poplatok za doručenie sa vzťahuje na všetky objednávky v hodnote nad 30 EUR (bez poplatku za doručenie).

Dodanie vykonáva spoločnosť GLS. Objednávky sú doručené v priemernej lehote 5 dní (v prípade položiek dostupných na sklade) odo dňa prípravy zásielky a jej vyexpedovania. 

Vo všetkých prípadoch je nevyhnutné skontrolovať stav zásielky, ako aj jej obsah. V prípade poškodenia zásielky musíte doručenie odmietnuť, pričom musíte na doručenke okrem dátumu prevzatia a podpisu uviesť túto informáciu: „odmietnuté z dôvodu poškodenia“. Zároveň ste povinní kontaktovať Službu zákazníkom na telefónnom čísle 233595224 (cena miestneho hovoru, od pondelka do piatka v čase od 8:00 - 17:00 Pondelok - Piatok). Ak poškodenie zistíte po doručení zásielky (maximálne 3 dni od dátumu prevzatia tovaru), ihneď kontaktujte Klientske centrum, kde vám poradia, ako máte ďalej postupovať.