2. Prestal váš spotrebič fungovať?

Váš spotrebič je v záručnej lehote

Nechajte si ho bezplatne opraviť v niektorom z našich autorizovaných servisov.


Pokiaľ váš spotrebič už nie je v záruke, máte k dispozícii 3 riešenia:
  • • Zvoľte si balíček Jednorazová pevná cena opravy : v cene sú diely a práce, nie je potrebné odhad, oprava v našej sieti autorizovaných servisov.
  • • Alebo sa obráťte priamo na niektorého z našich autorizovaných servisov, ktorý vás privíta, prevezme váš spotrebič, vykoná diagnostiku a odhad.
  • • Ak si chcete opraviť svoj spotrebič sami, nakúpte si potrebné diely a príslušenstvo v našom internetovom obchode s príslušenstvom a nahliadnite do nášej online nápovedy.

3. Chceli by ste nájsť viac o našich službách? Pozrite tieto sekcie:

4. Môžete nás kontaktovať ak použijete jednoduchý webový formulár pre vytvorenie požiadavky, prosíme vyberte skupinu dotazu vzťahujúcu sa k Vašej požiadavke.

Dokončite zobrazený formulár a pošlite nám ho. Odpovieme Vám na dotaz v čo najkratšom čase.

Kontaktný formulár

5. Chceli by ste nás kontaktovať telefonicky, alebo zaslať list?

GROUPE SEB Slovensko, spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava

02 32 199 930
Pondelok až piatok 8:00 až 17:00

Vaše osobné údaje spracúva spoločnosť Groupe SEB za účelom zodpovedania informácií alebo otázok. Máte právo na prístup k vašim údajom, ich úpravám alebo uplatnenie vášho práva na námietku prostredníctvom tohto formulára alebo kontaktovaním nás na adrese alebo telefónnom čísle uvedenom na tejto stránke.

Náš zákaznícky servis - popredajný servis (SAV) je schopný odpovedať na všetky vaše otázky týkajúce sa produktov a služieb značky Rowenta. Neváhajte nás kontaktovať telefonicky počas vyššie uvedenej otváracej doby call centra. Mimo týchto hodín môžete použiť náš kontaktný formulár, odpovieme na vašu otázku čo najskôr. Iba informácie o značke Rowenta a kontaktné údaje uvedené na rowenta.sk sú považované za oficiálne.